"Met veel van onze klanten doen we al jarenlang zaken"

 

De officemanager en gastvrouw binnen Polet. Staat klanten te woord, beheert het archief en zorgt altijd voor een warm welkom en een heerlijk kopje koffie. Klanten van administratiekantoor Polet kennen haar al, maar toch introduceren we graag onze secretaresse Gerda Roest

 

Als officemanager ben ik voor klanten het eerste aanspreekpunt vanuit Polet. Telefoon, post en e-mail komt bij mij binnen: in feite ben ik verantwoordelijk voor alle ondersteunende werkzaamheden binnen ons kantoor. Bij vragen van ondernemers stel ik mezelf altijd als doel om hen zo snel mogelijk te helpen en te ontzorgen: de klant moet snel weer verder kunnen met zijn werkzaamheden. 

 

'Als collega's hebben we een goede band met elkaar' 

Met het merendeel van onze klanten gaat de relatie jaren terug. De contacten zijn goed en klanten blijven in nagenoeg alle gevallen ook bij ons. Ondanks dat we een klein kantoor zijn, hebben we door studies, cursussen en vakopleidingen ook de nodige kennis in huis. We zijn een all-round administratiekantoor maar kunnen in veel gevallen ook de diepte in. 

 

 

Ik ben zelf geen adviseur maar heb een ondersteunende functie binnen Polet. Wanneer een klant belt kijk ik direct of zijn/haar vaste adviseur aanwezig is. Mocht dat niet zo zijn dan probeer ik zelf zo goed mogelijk antwoord te geven op de vragen. Soms lukt dat niet en dan laat ik een terugbelverzoek achter voor een collega. Samen proberen we altijd een stapje extra te doen voor klanten, zodat zij weer verder kunnen met hun eigen werkzaamheden. 

 

Een interview met Arie Arends

 

 

Case informatie

B. Nienhuis, directeur Maas en Nienhuis BV

Vanaf 2012 is Polet de boekhouding gaan verzorgen van onze bedrijven. Bij een overstap komt heel wat kijken. Wij hebben in goed vertrouwen de overstap in de handen van de adviseurs van Polet gelegd. Daarbij zijn we volledig ontzorgd en is het vertrouwen meer dan waargemaakt: een geruisloze overstap.