Salaris- en Personeelsadministratie

Als MKB-ondernemer zonder professionele P&O afdeling wilt u geen zorgen hebben over het op orde houden van uw salaris- en personeelsadministratie en het correct toepassen van administratieve lasten.


Polet neemt ondernemers deze complexe en tijdrovende werkzaamheden uit handen. Hierbij moet u niet alleen denken aan het verwerken van de maandelijkse salarisstroken, maar ook aan het opstellen van arbeidsovereenkomsten en het aanleveren van bijvoorbeeld pensioengegevens bij de pensioenmaatschappijen of het doorvoeren van CAO wijzigingen. U geeft personeelswijzigingen digitaal door met standaard formulieren en wij verwerken dit in uw administratie.

 

U kunt bij ons terecht voor advies over het toepassen van collectieve arbeidsvoorwaarden of het opzetten van een eigen bedrijfspensioenregeling.
In geval van ziekteverzuim van uw personeel kunnen wij fungeren als contactpersoon tussen u en de Arbodienst.

Bij reorganisaties of teruglopende bedrijfsactiviteiten zijn ontslagprocedures veelal onvermijdelijk. Wij kunnen u hierbij begeleiden want wij hebben deze kennis in huis.
Dit behoort tot ons standaard dienstenpakket.
Bij Polet is uw salaris- en personeelsadministratie dus in goede handen!

 

Wij zijn er voor:
• salarisstroken
• elektronische aangiften loonheffingen
• jaaropgaven
• pensioenadministratie
• begeleiding controles belastingdienst
• loonkosten gerelateerde subsidies
• opstellen van arbeidsovereenkomsten en arbeidsvoorwaarden
• advies

 

Salaris Online

U kunt ook kiezen voor Salaris Online. Hier heeft u een aantal extra mogelijkheden die meerwaarde bieden aan u als ondernemer. Wij behartigen de salaris- en personeelsadministratie, maar u kunt alle informatie op elk moment online inzien.

 

Salaris Online biedt meerdere voordelen:

• digitaal compleet dossier van de personeelsdocumenten
• digitale vakantiekaarten
• digitaal volgen van het ziekteverzuim
• signalering einde contractdatum (voorkomt boete)
• diverse andere signaleringsmogelijkheden zoals verjaardagen; jubilea enz.

 

Uw personeel kan, indien gewenst, ook zelf inloggen via onze app en:

• vakantie en verlofdagen aanvragen
• wijziging van persoonlijke gegevens doorgeven
• digitaal declaraties indienen
• digitale de salarisstrook bekijken
 

Kortom: de personeels- en salarisadministratie up-to-date en altijd inzichtelijk!